Posted by: abdullahdin | Februari 9, 2010

Nadwah Islamiyyah Kolej Mara Peringkat Kebangsaan 2010

Pada 6 Februari baru-baru ini, bertempat di Kolej Profesional Mara Indera Mahkota Kuantan, saya berkesempatan mengisi slot ceramah dan bengkel Pemantapan Akidah dalam program Nadwah Islamiyyah peringkat Kebangsaan.Program ini disertai oleh 200 orang peserta dari Kolej Mara seluruh tanahair.Melalui program ini saya berkenalan dengan tuan Hj Abdullah,  pengarah KPM indera Mahkota. Beliau nampak sangat prihatin dengan program-program seumpama ini.  Saya mengharapkan para peserta mendapat manfaat daripada program ini dan besar harapan saya program ini dapat dilaksanakan di kolej-kolej Mara yang lain. saya ada menyampaikan harapan saya kepada Tuan Hj Abdullah dan Cikgu Asmadi agar program ini diadakan untuk tenaga pengajar kolej Mara pada masa-masa yang akan datang.

Sebahagian peserta mengikuti program


Tinggalkan Jawapan

Kategori

